כך הרוויח ג’ורג’ מייקל הון של 200 מיליון דולר

מערכת5 דקות קריאה
שתף:

שנת 2016 גבתה לא מעט קורבנות, אבל אחד הבולטים בהם היה ללא ספק ג’ורג’ מייקל. הזמר המנוח משך אחריו לא מעט מעריצים ומעריצות לאורך הקריירה, אבל זה לא היה הרווח הגדול ביותר שלו. זאת משום שבמשך השנים הרבות שבהן שר, הופיע וכיכב במדורי הרכילות הוא גם הצליח לצבור הון מרשים המוערך ב-200 מיליון דולר או 100 מיליון פאונד. ההון המרשים הזה כולל, בין היתר, את ביתו המוערך בשווי 5 מיליון פאונד, אחוזה בצפון לונדון המוערכת בשווי של 8 מיליון פאונד, דירת הנופש שלו בלוס אנג’לס בשווי 2.5 מיליון פאונד, ובית החוף שלו בסידני, המוערך בשווי של 3.5 מיליון דולר ונקנה בשנת 2010. כעת, לאחר שההלם על מותו הפתאומי מאחורינו וגם האבל על לכתו של הכישרון הגדול, נותר לתהות איך הצליח להרוויח סכומי עתק כאלה, ומה יקרה להם לאחר מותו.

 

אלבומים ומופעים

ג’ורג’ מייקל מכר במהלך הקריירה שלו לא פחות מ-100 מיליון עותקים מ-6 אלבומים. האלבום הראשון שלו, Faith, מכר 25 מיליון עותקים, רובם עוד בטרם זכה בפרס הגראמי לאלבום הטוב ביותר בשנת 1989. מכירות האלבומים ומסע ההופעות שלו ברחבי העולם המשיכו להעשיר את חשבון הבנק שלו, למרות שהוא הפסיק להוציא אלבומים וסינגלים חדשים בשנת 2004. סיבוב ההופעות שלו המשיך גם לאחר מכן, אגב, עד שבחר לקחת פסק זמן בשנת 2012. ראוי להזכיר שהכנסות אלו מתייחסות לקריירת הסולו בלבד, בעוד שבראשית דרכו התפרסם כחלק מצמד מוזיקלי מצליח ומוכר שכנראה גם אתם שמעתם עליו – Wham!. ההצלחה של ג’ורג’ מייקל ושותפו אנדרו ריג’לי הגיעה בעקבות שירים מוכרים מאוד ובהם Wake Me Up Before You Go-Go ו- Freedom שהקפיצו את ג’ורג’ מייקל לתודעה ועזרו לו כשפצח בקריירת סולו מוצלחת.

 

מה צפוי לקרות להון של ג’ורג’ מייקל?

לאחר מותו של מייקל התפרסמו ידיעות רבות על רוחב ליבו, ידיעות שחשפו לראשונה את העובדה שבמשך שנים בחר לתרום לגופי צדקה ולאנשים נזקקים, תוך שהוא מתעקש להשאיר את התרומות הללו אנונימיות לחלוטין. אלא שההון העצום שלו לא נפגע עקב כך, מה שמעלה תהיות בנוגע לזהותם של היורשים הפוטנציאליים. מאחר וכבר בשנות ה-90 בחר הזמר לצאת מהארון, וככל הידוע מי שמצא אותו ללא רוח חיים היה בן זוגו, ברור וידוע שלא היו למייקל ילדים, והוא גם לא נישא מעולם. סביר להניח, אם כן, שההון הרב יועבר למשפחתו, שכוללת את אביו ושתי אחיותיו הגדולות, שכן לא ידוע עד כה על קיומה של צוואה שנכתבה בעודו בחיים. בנוסף יש מי שמעריך שגם בני הסנדקות שלו צפויים לקבל נתח נכבד מנכסיו, לרבות בלובל – בנה של ג’רי האליוול מלהקת “ספייס גירלז”, ושני ילדיו של בן דודו. גם בן הזוג של הזמר, פדי פוואז, עשוי להיכלל ברשימת היורשים.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme